HTML

FERMION

Kolosszális információs védelmet bitosító, a vizes struktúrák (az emberi szervezet) tisztítását szolgáló, az agyi kapacitás fejlesztését elősegítő innovációs technológia.

Friss topikok

Visszajelzések

2010.01.17. 14:21 dixidixi

                                     

 

 

Már újra élvezem az életet!

 

   A Didograf megvásárlása előtt a testem, lelkem széthullás előtti stádiumban volt. Ingerült voltam, magányos és csalódott. Rettenetes betegségem lett: pikkelysömör. Hogy teljes értékű embernek érezzem magam, rengeteg energiát kellett belefektetnem a puszta létezésembe. Szerettem elmenekülni az illúziók világába, mert úgy könnyebb volt haladnom az élet útján. Hogy energiát gyűjtsek a hétköznapokra, a hétvégét gyakorlatilag az ágyban töltöttem. Csak így voltam képes a fizikai testemet regenerálni, a sötét gondolataimon felülkerekedni.

   Most a Didografot a sajgó ízületeimre helyezem – és a fájdalom elmúlik. De így múlik el a fogfájás is, vagy a fejfájás. A tisztított víz fogyasztása következményeként letisztultak a gondolataim, sokkal összeszedettebb lettem. Ha régebben nem volt elég időm a házimunkára, most mindent élvezettel csinálok és mindenre jut időm. A munkahelyemen is helyreállt a bioenergetikai egyensúly. Köszönöm a Fermionnak ezt az égi ajándékot!

  Ljudmila Mukanova, 56éves

   Szentpétervár

 

Piroska és a farkas

 

   Az elején még kételkedtem: bevallom, kicsit „meseszerűen” hangzott ez az egész. De megvettem a Fregatt IV-1 szerkezetet. Mikor otthon elkezdtem vele dolgozni, érdekes dolgok történtek velem. Meggyőződtem róla, hogy ez mégsem egy jelentéktelen színes műanyag lapocska!

   Van egy kis yorkshire terrierem, aki két éve mindenhol a nyomomban van: úgy követ, mint az árnyék. Még a fürdőbe sem mehetek nélküle, mindent elkövet, hogy oda is bejöhessen utánam.

   Ám mikor a kezembe vettem a szerkezetet és elkezdtem olvasni a rajta található szöveget, a kutyám sürgősen elhagyta a szobát. Ez minden alkalommal megismétlődött. Csak akkor jelenik meg, ha már befejeztem a vele való munkát.

   Úgy gondoltam, teszek egy kísérletet: ugyan ezzel a hangsúllyal elkezdtem egy részletet idézni a Piroska és a farkasból. A kutyám épp hogy fölemelte a díványról fejét, de egyébként meg sem moccant.

   Ez engem teljesen meggyőzött, mert az állatok sokkal érzékenyebbek a rezgésekre.

   Aztán beiratkoztam a Fermion tanfolyamára és mindent megértettem…

   Marija Kornyev, 49 éves, Moszkva

 

                                       Hát ilyenek ezek a szerkezetek!

   Az első szerkezet, amit megvásároltam magamnak, a Fregatt IV-1 volt. Aztán a Didograf F-900 medalion és a Didograf F-383-2M következett. Először a belső feszültségem, ingerültségem múlt el. Szinte feltöltődtem energiával. Az ismerőseim megjegyezték, hogy megváltozott a hangom és az arckifejezésem. Sokkal magabiztosabb és nyugodtabb lettem. Szinte egy szuszra gyalogoltam fel a metró mozgólépcsőjén.

   Még egy megdöbbentő esemény történt velem. A szerkezeteket egy barátom pénzéből vásároltam meg, amit megőrzésre hagyott nálam. Mikor a pénzt át kellett utalnom neki, sajnos még hiányzott belőle egy meghatározott összeg. Még hat napom volt a pénz átutalásáig. Hangosan megneveztem az összeget, amennyire szükségem volt. De pénzem csak nem lett több. Mikor eljött az ideje, mégis elmentem a postára.

   Már kitöltöttem és aláírtam az átutaláshoz szükséges nyomtatványokat, átadtam a pénzt, mikor a pénztárost hivatták. Gondoltam, iszom addig egy kávét… Mire visszamentem és a pénztáros ismét  átszámolta a pénzemet, épp a szükséges összeg volt a kezében…  Hát ilyenek ezek a szerkezetek!

  Radsat Sejhova, 39 éves, Moszkva

 

                          Az emlékezet ébredésének eszközei

 

   Nekem az a véleményem, hogy ezekre a termékekre szükség van, de csak átmenetileg, míg az emberek 2012 decemberében átmennek a negyedik dimenzióba. Hatalmas feladat áll az emberiség előtt, hiszen egy új korszakba fognak kvantumugrást végrehajtani. Ezt a korszakot „Aranykornak” is nevezik… Mikor 2000 évvel ezelőtt Jézust és tanítványait leküldték nekünk odafentről, még az emberiség nem volt készen az átmenetre.. Ezért történt az, ami megtörtént. Én Jézus halálát nem mint áldozatot fogom fel, hanem mint az evolúció útját. És Jézus ezt tudta.

   Most sok ember „ébredezik”, szélesíti a tudatát, spirituális útra lép, meg akarja ismerni a lét törvényeit és önmagát. Sok tiszta tanító és iskola jelent meg, tiszta tanításokat közvetítenek. Ennek örülök. És megjelentek azok a géniuszok, akik a torziós holografikus átalakítókat feltalálták!

   Jómagam 15 éve foglalkozom pszichológiával és ezotériával, második egyetemi végzettségem szerint gyakorlati pszichológus vagyok. Több komoly iskolát végeztem el, több tucat szemináriumon vettem részt, jártas vagyok a tudatalattival való munkában is. Mindezek ellenére sokszor nem voltam elégedett a munkám eredményével.

    A családom nem támogatott a munkámban és a tanulásomban, inkább elítéltek. Igen, a mi családunkban én ébredtem fel a leghamarabb, úttörőnek lenni pedig nem hálás feladat. Értettem én, hogy a karmikus kapcsolatok, az előző inkarnációkból áthozott „uszályok” nagyon zavarnak nekem és a családomnak előrehaladni, fejlődni.

   Nem minden léleknek adatik meg a Föld nevű bolygón testet ölteni, csak a kiválasztottaknak. Ebből kifolyólag minden ember kiválasztott, kiválasztott Mester, csak megfeledkezett róla. Ha csak a Föld összlakosságának 4% fog emlékezni erre, akkor sikeres lesz az 2012-es kvantumugrás.

   Most ezek a torziós holografikus szerkezetek a megmentőink, a segítőink az Univerzum emlékezetének felébresztéséhez, valamint az ember tudatra ébredésének.

   Az én nagy célom – a boldogság, boldog anyja szeretnék lenni a boldog gyermekeimnek, boldog feleség és testvér. Boldog országban élni, egy boldog Földön. Biztos vagyok benne, hogy minden ember boldogságra születik, minden ember megérdemli a boldogságot. Csak tudatosítani kell ezt magunkban.

   Mindig emlékezni kell az Univerzum három alapvető törvényére:

    1) A szabad akarat törvénye. 2)  A hasonlóság törvénye- a hasonló a hasonlót vonzza. 3)  A visszatükröződés törvénye – ha valakiben valami nem tetszett meg, akkor az a tulajdonság benned is megtalálható. Nincs rossz és jó esemény, csak „hasznos” és „kellemes”, mivel az Univerzum harmonikus felépítésű. Nincs ellenség, csak Tanító. Ha az emberek ezt megértik ,akkor a „világ biztosítója”  utat csinál a Föld minden lakójának a boldogság felé - az  Aranykorba.

   Köszönettel, szeretettel és hálás szívvel a

   Fermion igazgatójának-

   Verhovcev Nyikolaj Vladimirovicsnak.

 

 

                                  Fél év használat után

 

   Fél éve használom az alábbi szerkezeteket: Fregatt, Fregatt IV-1, Didograf F-383—2M, Didograf F-900, és a könyvet, melynek címe: Reális eredmények. Rengeteg eredményt értem már el. Sokkal pozitívabb lett a családon belüli atmoszféra. Végre férjhez mentem. Sok negatív programtól szabadultam meg, de ami a legfontosabb: már felismerem őket, meg tudom különböztetni az ocsút a búzától. Megfigyeltem, hogy a tisztított víz fogyasztása következtében sokkal nyugodtabb lettem, elmúltak a dühkitöréseim.

   A vágyaim és a valóság végre találkoznak egymással. Többet keresek, épül a karrierem. Még megesik, hogy a külső negatív programok aktiválódnak, de ura vagyok a helyzetnek. Már sokkal erősebb vagyok, mint régen.

   Gyermekkoromban hittem a csodákban, és most a csodák velem történnek!

   Az agyam jobban dolgozik, több időm van, egészségesebb és boldogabb vagyok. Elmúlik a félelem, a megszokott sztereotípiák.

   Köszönöm!

   Olga Taraszova, 65 éves, Moszkva 

 

 

                                                Autó-Fergatt

 

   Mikor elhelyeztem és beindítottam az Autó-Fregattot a személygépkocsiba, olyan érzésem volt, mintha egy titokzatos, különleges világ érintett volna meg hirtelen, egy múló pillanatra. Az első napokban semmi változást nem tapasztaltam. Aztán a kocsi mozgásában lágyság és puhaság jelent meg.

   Mikor dugókba kerültem érdekes dolgok történtek: nekem úgy tűnt, mintha hosszú idő telt volna el, de igazából csak 5-10 percek.

   A főnökasszonyom állandóan és rengeteget beszélt az autóban, soha senkivel és semmivel nem volt megelégedve. A Fregatt- Autó aktiválása után 3 nap egyfolytában hallgatott, most pedig egyre többet mosolyog, a szókincsében megjelentek a pozitív szavak, észrevette , hogy a világban jó dolgok is vannak.

   Az Autó-Fregattal biztonságban érzem magam. Ha minden személygépkocsiban Autó-Fregatt lenne, az utakon nem lenne agresszió, mindenki türelmesebb és udvariasabb lenne, elfeledhetnénk a dugókat.

   Jevgenyij, 43 éves, Tyumeny

 

                                 

                                         Féltem a vezetéstől

  

   Két éve van jogosítványom, de irtóztam a körforgalmaktól és a kereszteződésektől. Arról nem is beszélve, mit éreztem, mikor kamiont láttam közeledni a szemben lévő sávban. A félelmem összefüggésben lehet azzal is, hogy a férjem kategorikusan ellenezte, hogy vezessek. Ahányszor beült mellém, összeszorult a gyomrom, mert állandóan kritizált. Ehhez ráadásul még egy türelmetlen oktatót is kifogtam. Talán fel is adtam volna az egészet, ha a barátnőm nem ajánlja fel nekem az Autó-Fregattot.

   Rögtön az üzembe helyezés után éreztem, hogy a kocsit mintha egy láthatatlan energiaburok venné körül. Sokkal nagyobb biztonságban éreztem magam, a félelmem is kezdett elmúlni. Ekkor a barátnőm, akinek szent meggyőződése volt, hogy nincs rossz tanuló, csak rossz oktató – megadta a telefonszámát az ismerősének, aki őt is oktatta. Néhány nap után teljesen megváltozott a viszonyom a kamionokhoz és a kereszteződésekhez.

   Most ura vagyok a kocsinak. Érdekes, de a férjem sem szól már egy szót sem, ha beül mellém…

   Irina, 38 éves, Moszkva

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fermion.blog.hu/api/trackback/id/tr811679338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása